Draft: Okt. 20, 2009

Nu när cykel säsongen börjar lugna ner sig lite så är det cross som börjar gälla för mig å brosan :D.
I söndag var vi å körde nån timme på uringe cross banan. Man kände sig riktigt ring rostig men det gick hyffsat, det var lite skillnad att köra 450 jämfört med 250 som jag har kört på innan.
Men sjuk jäkla kul är de :D :D, i helgen lär det bli mer cross åkning :D.

Idag har vi varit å fixat lite till vårat event den 7 November.
Jag å Robin har sagt att alla som inte kommer säger vi upp våran vännskap med ;) haha så det är bäst ni kommer :D haha, nä skämt å sido men jag tycker iaf att alla ska komma :D.
En liten chans för er som inte är insatt i cyklingen och se vad fasen vi håller på med egentligen :P.

Har även gjort intervjuv med lille Max idag och imorgon blir det antagligen att fixa dem sista filmklippen till SOS 3.

Här är en sjukt skön låt som ni borde höra, kan sitta å lyssna på den om och om igen :) schöööööönnn är vad den är.




Kommentarer
Postat av: fanny

bästa låten niklas! :)

2009-10-20 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0