21 April

Tjenare,

det var någon vecka sen jag uppdaterade, men det är inte så mycket som händer för mig just nu..... Jag går i princip runt och bara väntar på att vi ska få åka iväg till Maribor för första världs cupen =D.



I helgen var Jag och brosan uppe i Sågmyra och grejade lite inför flytten till hösten, försökte även återhämta mig mentalt efter bort gången av världen bästa hund! =(

VILA I FRID RAMEL... så syns vi i Nangijala =).

Vi tog även ett varv i den lokala skateparken i Grycksbo, dock inte så stor men det går nog att avverka några timmare där iaf =).

Igår så kom lilla Max över på besök.... Eller han är inte så liten längre, kommit in i målbrottet å grejer..... Tänk vad tiden går snabbt :P haha, vi tog iaf en sväng till Guldet och lekte av oss lite =).


Idag så blir det nog en xc sväng och sen försöka ta reda på vart min race kläder är =S....

Tack å hej/

N.Wallner


Kommentarer
Postat av: Nikki

Ska ni flytta till Sågmyra? :O

2010-06-04 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0