Allt går enligt planerna!

Finns inte så mycket att skriva om nu förtiden.
Börjar känna mig allt bättre och bättre.



Var ute och rullade på mammas xc hojj på asfalten en sväng och det känndes väldigt bra.
Jag försöker promenera endel men ska väll försöka trappa upp träningen mer och mer eftersom 6 veckor har gått snart och doktorn sa att jag kunde börja träna efter 6 veckor.

Försöker även vänja mig med nya hemet vilket inte är så svårt efter som jag trivs sjukt bra här.



Självklart var man bänkad framför datorn i helgen och kollade live sändningen från världs cupen i Champery. Tråkigt att brosan skrotade 2 ggr men det man fick se såg sjukt bra ut.

 

Over and out/

N.Wallner


Kommentarer
Postat av: murderkjell

hang in there bro!

2010-07-27 @ 23:23:01
URL: http://topgunnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0