ska vi säga 2½ vecka kvar?

det här var lite annorlunda.
Jag tror jag aldrig har spänderat en sommar utan att vara på cykeln.
Jag menar Robin och jag har härjat runt på en cykel så länge jag kan minnas.



Eftersom jag inte har så mycket att göra på dagarna eller rättare sagt får inte göra så mycket på dagarna.

Så började jag iaf leta igenom gammla vhs band som vi har liggandes skrotande hemma.
Hittade ett jäkla grymt band från 2001 när jag körde min första downhill tävling i Husqvarna, jäkligt pinned, cykeln så stor att man var tvungen att ha startklossar under fötterna för att nå ner till marken haha.

Vad gör jag mer då?
jo kollar en heldel youtube klipp, tex har jag nog sett alla klipp som finns på lill killen Justin Barcia:






Sen så sitter jag och räknar dagarna tills jag får cykla ingen, det är väll drygt 3 veckor tills jag får börja rulla lite på vägen.
Men jag börjar redan nu känna mig "normal", det är dock lite farligt för man glömmer bort ibland att man ska vara lugn....

Har även spänderat några dagar nere i Stockholm nu, städat ur mitt rum och hängt med lite kompisar.

Ha det fint/
N.Wallner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0