Vart tog banan vägen!?

Kvalet är avklarat.

har spöregnat hela dagen, jag startade som 113e man.
15 sek in i banan så frågade jag mig själv vart banan hade tagit vägen egentligen?

Det hade blivit så jävligt att spårvalen inte spelade någon roll längre, det fanns iprincip ingen bana kvar!
Bara en massa bromstalps och lera.

Åket gick rätt sketchy, hade några "close calls" men det rädde ut sig som tur var.

Men det blev några händelserika sista sekunder för mig, körde framhjulspunka på den sista snabba rakan så det rullade ju inte på så jätte bra i leran så det sista hoppet sket sig rätt ordentligen för mig.
Fick ta och rulla över det helt enkelt.
Jag slutade iaf 84 med 2 tiondelar från att kvala inn, jag kan säga så här att det känns som en käfftsmäll i ansiktet haha....

Men men det är bara ta nya tag, Sverige cup premiär nästa helg, ska bli lite spännande =).

Robin Kvalade 25 vilket var riktigt grymt, får hålla tummarna för honom imorgon =).

Ha de gött

tjaaaa


Kommentarer
Postat av: Anders Sahlén

Ah surt, jag ska också till vallåsen:D Vi syns där.

2010-05-17 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0